reactie, - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lony Steijn - WaarBenJij.nu reactie, - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lony Steijn - WaarBenJij.nu

reactie,

Door: Lony

Blijf op de hoogte en volg Lony

30 Januari 2012 | Thailand, Bangkok

lieve cor en jeanne,
Nog even een stukje naar jullie!
Dus oom martien is overleden? Wel vervelend dat ik er niet was om mee naar de begrafenis te gaan! Fijn dat jullie in ieder geval geweest zijn. Hoe gaat het met ma? Bram zou m'n verslagen aan haar laten lezen, dus zo kan ze ook een beetje meegenieten.
Ik hoop dat met jullie ook alles goed is . Liefs Lony.

Hoi hanneke,
ja reizen is toch geweldig he. Ik vind het ook leuk om het een beetje te beschrijven. maar het moet allemaal snel en als je het niet bijhoud dan ben je het weer vergeten. Het is ook m'n reisverslag maar als ik het terug lees stoor ik me aan de vele fouten. maar achteraf kan ik het niet meer bijstellen.
Liefs Lony.

lieve Tineke,
Ja aan die weekelijkse sauna bezoekjes daar heb ik nu wel m'n profijt van gehad.Voor de volgende bezoekjes heb ik noh heeel veel te vertellen. liefs Lony.

  • 31 Januari 2012 - 08:25

    Jeanne:

    Alles is hier goed, met Ma ook. Bram laat haar alles lezen, dus dat gaat prima.
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand!!!!!!!!!!!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2012

Terugreis

08 Februari 2012

Kho Phi Phi Bangkok

07 Februari 2012

Terugreis plus vluchtnummer

06 Februari 2012

bericht,

05 Februari 2012

5feb 2012
Lony

Actief sinds 11 Jan. 2012
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 37882

Voorgaande reizen:

12 Februari 2023 - 10 Maart 2022

Portugal

16 November 2012 - 23 December 2012

Nepal!!!!!!!!!!!

14 Januari 2012 - 10 Februari 2012

Thailand!!!!!!!!!!!

Landen bezocht: