reactie, - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lony Steijn - WaarBenJij.nu reactie, - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lony Steijn - WaarBenJij.nu

reactie,

Door: Lony

Blijf op de hoogte en volg Lony

29 Januari 2012 | Thailand, Bangkok

Lieve mensen,
bedankt voor jullie reactie. Leuk om iets terug te horen zo'n 9.193. km verder weg.
marieke je hebt gelijk . de koning van Siam die werd met z'n hoofd in de kachel gedouwd!!! Nu weet ik het weer.
Cor en jeanne bij jullie ook alles goed??
Ja marion deze valpartij was nog lachwekkender dan het krakken door de stoel bij dd.
Ik vind het echt leuk dat ik van jullie allemaal berichtjes krijg.
En Tineke als ik niet iedere week in de sauna zat had ik deze temp verschillen nooit zo goed doorstaan.Ik moet stoppen want mijn tijd is weer voorbij. liefs lony

  • 29 Januari 2012 - 17:24

    Tineke Jansen:

    Hoi Lieverds,

    Wat fijn dat jij Lony ons zo op de hoogte blijft houden van jullie wel en wee. Eh, chapeau, vertaal het zelf maar in het thais. Een onvergetelijk avontuur voor jullie maar wat een doorzettingsvermogen. Vond ik van onze laatste wintersport al met onze oudere botten, dus kan je je voorstellen hoe begaan ik met jou ben. Het geeft zo' n goed gevoel dat jullie het samen zo goed maken. Het is misschien wel afzien, maar dan wel zelf gekozen afzien. Dat verzacht zeker.
    Die kleine Emilie in onze ogen, wat een pittige meid.
    Geniet er samen van, probeer alles een beetje te relativeren, want er gebeurt zo veel. En Lony voor het komende jaar praat genoeg in onze wekelijkse sauna. Het kan voor jou nooit meer heet genoeg zijn.

    Knuffel voor beiden, ook zeker namens Ben .

  • 29 Januari 2012 - 21:08

    Cor Steijn:

    Hoi Lony en Emilie
    Wat een geweldige belevenissen. Het lijkt wel een jongensboek maar dan voor 2 meiden. Uit de verslagen spreekt het enthousiaseme en de lol die jullie samen hebben. Mooi om dit met je dochter te kunnen doen. Passen jullie wel een beetje op, we willen jullie nog niet kwijt.
    Met ma en met ons is alles goed.
    Liefs Cor

  • 29 Januari 2012 - 21:09

    Hanneke:

    Hoi Lony en Emilie
    Als niet zo'n goede reactie-op-bovenstaand-verslag-geefster wil ik je zeggen dat ik erg geniet van je verhalen. Je schrijft puur zoals je het beleefd hebt en dat maakt het zo leuk te lezen. Jeetje, wat maken jullie veel indrukwekkends mee. Echt geweldig.
    Ik kijk al uit naar jouw Thaise kippensoep, ook mijn lievelingssoep. MMMmmmmmm.
    Tot de volgende keer weer, veel liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand!!!!!!!!!!!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2012

Terugreis

08 Februari 2012

Kho Phi Phi Bangkok

07 Februari 2012

Terugreis plus vluchtnummer

06 Februari 2012

bericht,

05 Februari 2012

5feb 2012
Lony

Actief sinds 11 Jan. 2012
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 37861

Voorgaande reizen:

12 Februari 2023 - 10 Maart 2022

Portugal

16 November 2012 - 23 December 2012

Nepal!!!!!!!!!!!

14 Januari 2012 - 10 Februari 2012

Thailand!!!!!!!!!!!

Landen bezocht: