bericht, - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lony Steijn - WaarBenJij.nu bericht, - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lony Steijn - WaarBenJij.nu

bericht,

Door: lony

Blijf op de hoogte en volg Lony

06 Februari 2012 | Thailand, Bangkok

lieve allemaal,
Wat ben ik ontroerd door jullie lieve warme reacties. Als ik jullie allemaal niet had zou het nog veel moeilijker zijn. jullie houden mij echt op de been. En ik moet jullie zeggen vakantie en avontuur is geweldig. Maar het belangrijkste in mijn leven is wel de vriendschapsbanden die ik heb.
Ik kom dan ook graag terug naar huis hoor!!!
Ook al zal het moeilijk zijn emilie hier achter te laten.
Alleen de sneeuwwitte stranden inruilen voor de sneeuw zal tegenvallen.
Is er dan echt geen kans op dat ik volgende week in mijn badpak in de tuin kan zitten????
Maar ja carnaval staat voor de deur en dat is het leukste feest van het jaar!!!
Want wat ik hier op dit eiland mis is gezellige muziek!!!
Mijn knie is aan de beterende hand. je snapt wel dat ik enorm voorzichtig ben want als ik met carnaval binnen moet zitten. Daar zou ik niet echt vrolijk van worden!!!!
Vandaag hebben we een hele dag gevaren. Gisteren kon het niet omdat emilie ziek was. Ze is gelukkig weer een heel stuk opgeknapt. We hebben ook weer verschillende keren gesnorkelt.We gingen hier nu weer allerlei eilandjes rond. Er hier komen overal hele grote kalkrotsen uit de zee. Dat is prachtig. ook met de ondergaande zon er op was zoooo moooi. maar jullie zien de foto's allemaal nog wel een keertje!!!!
Nog 1 nachtje hier en morgen richting Bangkok.
veel lieve warme groetjes van emilie en mij.

  • 06 Februari 2012 - 15:16

    Elly:

    Ha die Lony,
    Heb zojuist al je verhalen gelezen en je foto's bekeken. Wat een reis zeg!
    Geweldig!!! En dan die foto's: die kunnen zo in een reclamefolder!
    Gelukkig dat Emilie weer wat opgeknapt is.
    Doe jij idd maar een beetje voorzichtig met je knie, want als jij binnen moet zitten met Carnaval, lijkt me geen strak plan :) Dat je vrijdag al weer terug moet! Ik snap dat je daar nog even niet aan moet denken. En dat badpak in de tuin kun je echt wel vergeten :) :) Je kunt je skikleding beter aandoen dan je badpak, want het is knap koud hier.
    liefs,
    Elly


  • 06 Februari 2012 - 18:32

    Tineke :

    Hoi Lony en Emily.
    Wat fijn Emily dat je weer opgeknapt bent. Samen nog even genieten van de mooie laatste reisdagen. Wat neem je veel mooie herinneringen mee naar huis Lony. Nog vier dagen lezen wij. Wel weer fijn om je dan te zien hoor. Bereid je maar vast voor op een natuurschok, kouuuuuud.
    Heb je een thermo badpak met lange mouwen en maillot, dan kan je een kansje wagen in je tuin.
    Maak er samen nog wat leuks van, voor het geval we het contact verliezen ergens onderweg, een hele goede thuisreis toegewenst.
    Veel liefs Ben en Tineke

  • 06 Februari 2012 - 19:09

    Marieke:

    Wat is een maand vlug om hé,t`leek zo lang toen je vertrok.
    Ik wens je een hele goeie reis terug en voor Emilie nog een hele fijne vakantie.
    groetjes

  • 06 Februari 2012 - 20:13

    Tonny:

    Hoi lieve Lony,

    Wat stuur je toch trouw al die mooi geschreven verslagen! Echt heel leuk om te lezen en volgen wat je zo ver weg beleeft.
    Geniet nog even van al het moois daar. En van de warmte natuurlijk want dat zit er hier voorlopig niet in.
    Heel goede terugreis en voor Emilie een fijne voortzetting van het geweldig avontuur.
    Tot volgende week op DD!

    Heel veel liefs, Tonny


  • 06 Februari 2012 - 21:13

    Jet:

    Lieve Lony en Emilie,dan zit het er al weer bijna op saampjes op avontuur .Lony voor jou veel goede dingen om mee te nemen en te mijmeren tijdens carnaval. Wij zien ook weer naar je terukomst uit. Weet je al hoe laat je hier bent? Emilie voor jou geniet er nog van en tot ziens.

    Lieve groeten Stefan en Jet

  • 06 Februari 2012 - 22:14

    Jeanne:

    Het is wel erg erg erg koud, maar misschien krijgen we een elfstedentocht, dus dat is wel weer erg leuk! Dat kun je mooi meepikken als je thuis komt, en dan zit je meteen weer midden in de hollandse tradities. ook weer fijn toch?
    knuffel en tot gauw!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand!!!!!!!!!!!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2012

Terugreis

08 Februari 2012

Kho Phi Phi Bangkok

07 Februari 2012

Terugreis plus vluchtnummer

06 Februari 2012

bericht,

05 Februari 2012

5feb 2012
Lony

Actief sinds 11 Jan. 2012
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 37876

Voorgaande reizen:

12 Februari 2023 - 10 Maart 2022

Portugal

16 November 2012 - 23 December 2012

Nepal!!!!!!!!!!!

14 Januari 2012 - 10 Februari 2012

Thailand!!!!!!!!!!!

Landen bezocht: