Terugreis - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Lony Steijn - WaarBenJij.nu Terugreis - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Lony Steijn - WaarBenJij.nu

Terugreis

Door: lony

Blijf op de hoogte en volg Lony

11 Februari 2012 | Thailand, Krabi

Ben na een vlucht van 12,5 uur weer veilig in ons koude landje geland.Zonder ook maar 1 luchtzakking. Het vliegtuig ging als een speer maar ik heb maar weer hooguit 2 uurtjes geslapen. Het is wel heel raar om van de warmte in een sneeuwlandschap te komen.
Maar ik werd verrast op het vliegveld. Jet en Hanneke haalden mij op, nog wel met de Bokkendonkse vlag!!
Alleen nu weer aclimatiseren. Ik ben nog zweverig, ik heb het koud en ik heb hoofdpijn.
Het was geweldig!!1 Maar het gat is groot, zwart en koud ennn het is hier zo akelig stilllll!!!!
Ik zal nog heeel vaaak met heel veel plezier aan deze vakantie terug denken!!!!!!!!!!

  • 11 Februari 2012 - 10:42

    Wim V V:

    Sterkte met aclimatiseren. Het zal tijd nodig hebben. Denk aan de carnaval die er aan zit te komen en denk aan al je mooie avonturen in Thailand die ze je niet meer af kunnen nemen.

  • 11 Februari 2012 - 13:00

    Marjolein:

    Kan me voorstellen dat je ff in een gat valt na al die zon, gezelligheid en avonturen! Ken het gevoel. Hier is gelukkig ook wat zon (wel in combi met sneeuw) en idd, bijna CARNAVAL!
    Maak maar een mooi album van je foto's, dan kun je nog ff nagenieten.
    Tot ziens!

  • 11 Februari 2012 - 15:52

    Marion:

    He loontje
    Gelukkig ben je weer heelhuids terug van je avontuurlijke reis.
    Ik kan me voorstellen dat het wel heel hard wennen is voor je en ineens weer zonder emilie en dan is het ook nog eens verrekte koud nou meise kom rustig bij en ik zie je maandag.nog een fijn weekend ciao marion

  • 11 Februari 2012 - 22:43

    Tonny:

    Hoi Lony,
    Probeer dit weekend bij te komen van die bijzondere reis. En dan maandag weer beginnen... Nog maar niet te veel aan denken hoor. Maar wordt vast ook weer gezellig.
    Eerst nog even lekker weekend. Tot maandag!
    Groetjes, Tonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Krabi

Thailand!!!!!!!!!!!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2012

Terugreis

08 Februari 2012

Kho Phi Phi Bangkok

07 Februari 2012

Terugreis plus vluchtnummer

06 Februari 2012

bericht,

05 Februari 2012

5feb 2012
Lony

Actief sinds 11 Jan. 2012
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 37863

Voorgaande reizen:

12 Februari 2023 - 10 Maart 2022

Portugal

16 November 2012 - 23 December 2012

Nepal!!!!!!!!!!!

14 Januari 2012 - 10 Februari 2012

Thailand!!!!!!!!!!!

Landen bezocht: