Laatste dag Chang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lony Steijn - WaarBenJij.nu Laatste dag Chang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lony Steijn - WaarBenJij.nu

Laatste dag Chang Mai

Door: Lony

Blijf op de hoogte en volg Lony

01 Februari 2012 | Thailand, Bangkok

Onze laatste dag chang mai. We waren nog moe dus namen we ons voor niet te veel te doen.s'avonds vertrok onze vucht naar phuket!
Uiteindeijk besloten we toch nog even te varen op de mae phing rivier. Varen is altijd super!
We stapten bij een reisbureautje naast ons binnen,waar ik een foldertje had gezien. Die tocht duurde 2 u . Wij waren er om iets voor 4 en om 4.15 was er een busje om ons op te halen.
Hier is altijd alles zo geregeld."dat kan nu niet" dat bestaat hier niet!
We
Hadden een mooi tochtje over de mae phing. De rivier die door changmai kronkelt. We vaarden 8 m buin de stad. Prachtig dat gladde water met al dat groen.
Vlakbij de opstapplaats voor de boot stond een mooie tempel. En met t herstel van mijn conditie herstelt zich de tempelmoeheid ook lichtelijk. Dus wilde ik er toch graag even binnenkijken.
Er zaten een stel monniken te zingen en dat vind ik altijd zo facinerend.
Ik kan niet begrijpen dat ze zo lang op hun knieen kunnen zitten.daarna onze spullen gepakten naar t vliegveld. Om 12 u waren we in phuket.
We hadden via internet n hotel vlakbij t vliegveld geboekt.
Alleen heb je dan t probleem dat de taxie's je niet weg willen brengen omdat de rit te kort is.
Uiteindelijk hebben ze ons gelukkig niet laten staan.

Liefs

  • 01 Februari 2012 - 21:41

    Mandy:

    IIk vind het zo gaaf jullie verhalen te lezen! Elke dag móet ik even kijken of er weer een geweldig verhaal op staat.. jullie maken me wel heel erg jaloers hoor met al die leuke dingen.. nu op naar plukt daar kun je heerlijk bijkomen heb ik gehoord ( gaan wij ook als laatst heen haha) maar waarom denk je aan ruiten krabben? Jullie moeten genieten want voor je het weet ben je weer aan het werk he.. En helaas voor julie nog maar 8 dagen al kan ik niet wachten om alles live te horen haha.. geniet nog enorm en ook beetje rustrn he is ook belangrijk.. Liefs

  • 02 Februari 2012 - 11:38

    Marieke:

    Lony ik zag op face boek van die prachtig witte stranden dat is wel genieten.En rust je ook een beetje uit nu in het zonnetje. Wat vliegt de tijd zeg nog maar even niet aan denken. De zon schijnt hier ook hoor ,maar het is wel een beetje frisser

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand!!!!!!!!!!!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2012

Terugreis

08 Februari 2012

Kho Phi Phi Bangkok

07 Februari 2012

Terugreis plus vluchtnummer

06 Februari 2012

bericht,

05 Februari 2012

5feb 2012
Lony

Actief sinds 11 Jan. 2012
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 37870

Voorgaande reizen:

12 Februari 2023 - 10 Maart 2022

Portugal

16 November 2012 - 23 December 2012

Nepal!!!!!!!!!!!

14 Januari 2012 - 10 Februari 2012

Thailand!!!!!!!!!!!

Landen bezocht: