5 feb Die onvergetelijke dag!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lony Steijn - WaarBenJij.nu 5 feb Die onvergetelijke dag!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lony Steijn - WaarBenJij.nu

5 feb Die onvergetelijke dag!!!!

Door: lony

Blijf op de hoogte en volg Lony

05 Februari 2012 | Thailand, Bangkok

Deze dag staat in mijn lijf gekerfd.
Altijd als ik hem zie staan,
Voel ik een schok door me heen gaan.
Leon, dat het alweer 5 jr geleden is
En ik je nog steeds mis!!
Het samenzijn zat in mijn systeem,
en ik voel me nog steeds alleen.
Soms lijken m'n tranen te zijn opgedroogd.
Maar deze dagen hebben ze weer de vrije loop.
Lieve kinderen we komen elke dag weer dingen tegen die ons raken.
Maar wij proberen er altijd het beste van te maken.
Toch is deze dag altijd weer zwaar.
En zijn we vandaag in gedachten zeker bij elkaar!!
Het zijn de goede herinneringen die ons sterken.
Om dit verlies te verwerken!!!
Maar Leon al bied het leven mij nog vele geschenken.
Ik zal altijd aan je blijven denken!!!!!

  • 06 Februari 2012 - 22:11

    Jeanne:

    Een dikke knuffel van ons en blijf alsjeblieft genieten. Dat is het beste dat je voor Leon kan doen!!
    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand!!!!!!!!!!!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2012

Terugreis

08 Februari 2012

Kho Phi Phi Bangkok

07 Februari 2012

Terugreis plus vluchtnummer

06 Februari 2012

bericht,

05 Februari 2012

5feb 2012
Lony

Actief sinds 11 Jan. 2012
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 37868

Voorgaande reizen:

12 Februari 2023 - 10 Maart 2022

Portugal

16 November 2012 - 23 December 2012

Nepal!!!!!!!!!!!

14 Januari 2012 - 10 Februari 2012

Thailand!!!!!!!!!!!

Landen bezocht: