Weer naar huis. - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Lony Steijn - WaarBenJij.nu Weer naar huis. - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Lony Steijn - WaarBenJij.nu

Weer naar huis.

Door: Lony

Blijf op de hoogte en volg Lony

10 Maart 2023 | Nederland, Sint-Michielsgestel

Vanmorgen al vroeg vertrokken uit ons hotel Santa Eulalia. Met n strakblauwe lucht en een zonnetje. We hadden n kamer op de 4e verdieping. Met zeezicht. Geen kamer maar n appartement. Na al die weken waren we niet meer gewend in een huis te leven. In ons appartement zaten we ook meestal op de slaapkamer als we er waren. Onze vakantie zit er op het was n prachtige reis. Vanuit de organisatie, hebben ze prima hotels uitgezocht. Vaak in t centrum of vlakbij metro of bus . Of taxi is ook niet duur. In een stadje kun je de auto beter laten staan. We hadden een prima auto alleen kun je met de navigatie niet alles. En moet je daarnaast echt je telefoon gebruiken. We hebben in totaal ongeveer 1800 km gereden en we moesten maar €15.45 aan tol betalen. Dus dat is echt weinig.

We kunnen terug kijken op hele mooie herinneringen..Ik ben blij dat ik iedere avond n verslag heb gemaakt. Ik zou t anders echt allemaal niet meer weten. En ik vond t ook een mooie overdenking en tevens verwerking van de dag. Natuurlijk ben ik ook weer blij om thuis te zijn. Emilie was als verrassing naar de luchthaven gekomen met Ovan en Iza. Maar wat n weer. Sneeuw, regen wind. Thuis zat er ook nog een hele delegatie met taart te wachten. Wat n warm welkom. Na zoveel weken begin je vooral je kinderen en kleinkinderen te missen.

Maar ook alle vrienden en lieve mensen om me heen. Reizen is geweldig. Maar mn bank moet wel op dezelfde plaats blijven staan. Mn gewone leventje. Met mooie herinneringen. Ik zal hier nog met heel veel plezier aan terug denken En lieve moeder, wat ben ik blij dat je ooit het beeld van Fatima hebt gekocht. Het staat in mn slaapkamer en waardeer t nu nog veel meer. Ik zal ze iedere morgen met n glimlach begroeten.


  • 11 Maart 2023 - 00:38

    Tonny En Tonnie :

    Ik heb genoten van je verslagen telkens. Goed geschreven over wat jullie zoal meegemaakt hebben en dat is nogal wat!!! Mijn bevinding van wat ik allemaal gelezen heb is dat het een geweldige reis was die ik zelf,met m'n vrouw, ook zou willen maken . Portugal is een fijn land en dat is ook wat ik alsmaar lees in je verhalen. Maar het zit erop en nu weer de harde werkelijkheid want onze moestuin is één grote bende,dus wordt werken .


  • 11 Maart 2023 - 05:50

    Lony Steijn:

    Dank je voor jullie support. Helaas was er vaak geen tijd om te reageren. Portugal is zeker n aanrader. Ennnnn ja, de handen zullen uit de mouwen moeten. Ik had de hoop dat jij al volop aan t werk was. Ik durf niet te gaan kijken. Ik hoop dat t deze week nog regent. Haha.


  • 11 Maart 2023 - 10:50

    Tineke:

    Hoi lieve reislustige Lony,

    Welkom thuis en ja nu alles proberen te verwerken en een plaatsje te geven. Wat een mooie en prachtige reis hebben jullie gemaakt.

    Fijn dat wij op deze manier met jullie mee mochten genieten. Dank je wel lieve vriendin. Geniet van je heerlijke familie en zien wij elkaar.

    liefs Ben en Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sint-Michielsgestel

Portugal

Fly drive Portugal.

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2023

Bijzondere momenten.

11 Maart 2023

Terug thuis.

10 Maart 2023

Weer naar huis.

09 Maart 2023

Laatste dag Albufeira.

09 Maart 2023

3e, dag Albufeira
Lony

Actief sinds 11 Jan. 2012
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 37721

Voorgaande reizen:

12 Februari 2023 - 10 Maart 2022

Portugal

16 November 2012 - 23 December 2012

Nepal!!!!!!!!!!!

14 Januari 2012 - 10 Februari 2012

Thailand!!!!!!!!!!!

Landen bezocht: